Executive Search

Noeser

Project details

Category

Executive Search

NOESER 

Annuska Toebast-Wensink richtte in 2013 babykleding- en kinderkledingmerk nOeser op. Inmiddels heeft het merk meer dan 250 verkooppunten en is het in meer dan 20 landen verkrijgbaar. Met deze enorme groei is het team ook hard meegegroeid en als het aan hun ligt wordt de hele wereld ‘one big playground for endless opportunities’!

 

Vraag: 

Annuska heeft L’Agence du Kraft benaderd op te zoek gaan naar high potentials in de markt voor o.a. management posities op de gebieden: e-commerce en productie.

 

Plan van aanpak: 

Aan de hand van het executive search vier stappenplan zijn we te werk gegaan en hebben de markt verkend om tot de beste kandidaten te komen.

 

Resultaat:

The perfect match! Kandidaten aangedragen die een bijdrage leveren aan de verdere groei van de organisatie. Kandidaten die matchend zijn enerzijds door hun ervaring vanuit de Fashion industrie en e-commerce knowhow, anderzijds passen ze goed in de organisatie en de cultuur.

Share on
Previous

Marie
Stella Maris

Next

OU.
Boutique
Stories