Team Coaching

Gray
Label

Project details

Client

Gray Label

Category

Team Coaching

GRAY LABEL 

Het Amsterdamse kinderkleding merk Gray Label – organic apparel for the little minimalist – is opgezet door Emily Gray. Inmiddels gegroeid tot een internationaal bekend merk en samen met het team al enige jaren hard aan de weg aan het timmeren.

 

Vraag: 

L’Agence du Kraft is reeds vier jaar betrokken bij de (inter)nationale expansie van het merk. Heeft van dichtbij de organisatie zien uitgroeien tot een succesvol samenwerkend team. Vanaf het begin is de vraag: hoe gedegen (inter)nationaal te groeien en welke stappen te doorlopen om succesvol te zijn en blijven?

 

Plan van aanpak: 

Samen met het gehele Gray Label team wordt elk jaar tijdens business sessies de koers uiteen gezet. Gedurende het jaar wordt deze geëvalueerd en bijgestuurd indien nodig. L’Agence du Kraft is de coach langs de zijlijn met het doel het volledige potentieel uit de team te halen en de organisatie te laten floreren.

 

Resultaat: 

Jaarlijkse significante groei in omzet, een gestroomlijnd en goed op elkaar afgestemd team, heldere functieprofielen en duidelijke onderlinge taakverdelingen. Ieder ‘eiland’ weet wat te doen en ook voor zichzelf wat haar doelen zijn gedurende het jaar. Een merk dat gedegen aan het groeien is en tot veel in staat is!

 

Share on
Previous

Claes Iversen

Next

Toms

Deze website maakt gebruik van cookies om je een zo goed mogelijke gebruikerservaring te geven.
Ga hiermee akkoord door op accepteren te klikken.